zaterdag 25 december 2010

ONS PARADIJS

Huisje, tuintje, boompje beestje, zó burgerlijk, is dàt nu wat je wil ?
oh nee, dat is zó saai en stil
ik wil méér, ik wil reizen, de wereld zien, andere landen, culturen, mensen
ach, ik heb zó véél wensen
leef ze uit, volg je hart, het mag !
maar ècht, er komt een dag .......
oooooooh huisje, tuintje, boompje, beestje
ik wil rust, mijn eigen privé feestje
oh huisje, tuintje, boompje, beestje, we steken er zó vaak de draak mee
maar als het er niet is dan klagen we ach en wée
een huisje voor beschutting, je terug kunnen trekken, je geliefde kussen, je veilig voelen
het dient voor vele, vele doelen
je tuin om te relaxen in de Zon en om in te werken
bomen, bloemen en struiken in en buiten de perken
zwoele zomeravonden genieten van het buiten zijn
oooooh mensen.......dat is zó fijn
een lieve mooie kat die even komt buurten, een knuffel wil en er ook een geeft
als je dit toch allemaal beleeft
een Meditatie in je eigen huis en tuin op Innerlijke Vrede en Wereld Vrede ook dat hoort er bij
dat maakt je blij
de vogels die zingen in de bomen
ze gaan en ze komen
vlinders, vliegen en een bij
lieverds, het hoort er allemaal bij
 dat is Rijkdom, dat is genieten van en in je eigen Paradijs op Aarde !
oh huisje, tuintje, boompje, beestje hier kom je pas ècht tot rust, maar..........
ook dit schatten we niet altijd op de juiste waarde
In Liefde, Suzan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten