zaterdag 9 oktober 2010

WAT IS ER MÉÉR ???

Ik maakte mijn moeder gek met al mijn vragen
en hield niet op met haar te belagen
"Wat is er achter de lucht?, daar is vast heel veel meer ?!"
zij wist het niet en zuchtte keer op keer
"mijn lieve kind, ik wéét het niet,
houd nu op met vragen en wees tevreden met wat je ziet"
maar....ik zat vol met vragen en gevoelens, ik wilde alles weten
ik kon niet geloven, zo jong als ik was, dat dit alles zou zijn, ik wilde mijn vragen niet vergeten
er moet daar beslist nog véél méér zijn !
het is daar zo groot en hier zo klein
er is toch God en alle Engelen, waar is toch hun huis dan ?
er werd gezegd in de Hemel, ik was in de ban
in de ban van het onbekende, van wat niemand scheen te weten, wat er allemaal was hierboven
ik "wist" gewoon: "er zijn ook anderen in die grote ruimte" en ik bleef hier in geloven
vaak keek ik, en kijk nog, naar de lucht, naar al die prachtige schitterende sterren
                                                    die zó ver weg lijken
en mijmer dan, ooooh, kon ik daar maar even zijn, even kijken.....
                                                      het zou me van binnen zo veel verrijken
zou daar iemand leven, wie en hoe en hoe is het daar ?
ik wist het zéker, het is wáár
ik zag ook van alles in mijn dromen
en dacht: "o God, alstublieft, laat ze toch komen "
soms voelde ik een soort aanwezigheid en contact en wist gewoon, dat komt van dáár
ik werd geholpen als ik daar om vroeg
maar het was / is voor mij nog steeds niet genoeg
en zie, nu zo veel jaren later worden al die geheimen onthult , nu mag iedereen het weten
zelfs waar ze vandaan komen en hoe ze heten
oooh, dit doet me zo veel plezier
ze waren en zijn er al en ze komen met nog veel meer naar hier
ze helpen ons al jaren, dat was bekend, maar niemand die iets wist
mocht praten, ook al werd deze hele geheimhouding nog zó betwist
maar nu, nú gaat "De Hemel op Aarde " open
waar zo velen en al zo lang op hopen
het Paradijs ligt voor het grijpen
ik hoop echt dat heel velen dit gaan begrijpen !
                               IN LIEFDE Suzan de Bliek

kijk ook eens op : http://www.niburu.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten