zondag 31 oktober 2010

"S NACHTS

'S Nachts wakker worden, liggen draaien en denken
je bed uitgaan en een kopje thee inschenken
lekker met een beetje honig
dan voel ik me als een Koning
met een Maria biskwietje, dat is er al mijn hele leven
dat kleine simpele geschenkje om je zelf even te geven
stiekem soppend in de thee
daar verwen ik mij dan mee
genietend in mijn eentje in het holst van de nacht
kijkend naar een stralende sterrenpracht
zittend in mijn favoriete stoel
zomaar.....zonder enig doel.......
zonder gedachten.....alleen maar  "ZIJN "
wéét je.....dat is reuze fijn !
luisterend naar de "STILTE", heerlijk om die te horen
die is overdag meestal volkomen verloren
maar ga dan in de "STILTE" in je "ZELF" naar binnen
dáár zul je iets heel kostbaars vinden, ga daar mee nog NU beginnen
het is je kostbaarste bezit, niemand kan je dit ontzeggen
alleen jij, als je die Gouden Poort niet opent, zo draai die sleutel om en ga je grenzen verleggen
ik wens je een Leven vol GEZONDHEID, LIEFDE, LICHT EN WIJSHEID,
                                                         Suzan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten