donderdag 25 februari 2016

DONDERDAG 25-2-2016=18==9 !

OOOOh jongens wat een nacht
voor mijn gevoel was ik de hele nacht bezig met een fiets
een fiets ! niet de mijne, die tegen de muur van de badkamer hing !
en mijn zorg was: d'r uit met dat ding !
maar dat lukte me niet één, twee, drie
eerst van de muur, manoeuvreren naar en door het kleine dwarsstukje van de gang,
mijn bedoeling was
naar de keuken en zo naar buiten
mijn man kwam even kijken en verdween
waarheen ? ( niks voor hem, in het dagelijks leven had hij mij dit al meteen uit handen genomen en zelf gedaan ! )
en weet je wa-a-at, stel je mij voor met die fiets, blauw van kleur,
NÉÉ, niet ik,
dat ding, dwars in een heel klein stukje gang tegen een kast aangeklemd en ik d'r tussen
hihihihi

en toen AHA !!!....krijg nou toch de hik !
waarom toch zo moeilijk, al dat gedoe voor niks !
die buitendeuren in de badkamer kunnen toch open !
dus, na nog een keer een hoop gemodder
had ik dat ding weer recht in de badkamer staan (en weet je wa-a-at, het was dus mijn eigen badkamer en tuin van het huisje waar we nu wonen)
wasmand opzij, deuren naar buiten open
en kon zo met die vermaledijde fiets naar buiten lopen.....

oooooh hihihihi wat een drukte in de nacht......
en daarna nog slapen ? had je gedacht !
om even voor vijven was ik dus klaar wakker
ging mijn bed uit, kijken naar de Maan
maar helaas die was niet te zien
naar de woonkamer, daar naar buiten gekeken
donker, maar alle auto's waren wit !
en de stoep....niet wit maar nat en bobbelig, bevroren ?
ik kreeg het er koud van
dus gauw weer terug in mijn, nog een beetje, warme bed

oooooooh boy wat een nacht
hoe verzin je het
kunnen we dit nou allemaal ophangen aan de energie van deze Volle Maan ?
is dat niet een beetje ver aan het gaan ?
hoe het ook mag zijn
het is in mijn warme plekje nog best even fijn
al-lès even opschrijven anders ben ik het misschien straks kwijt

mijn man is inmiddels wakker en opgestaan
ik laat hem begaan
en ga even Mediteren
wens jullie allemaal een "HÉLE" fijne dag
en als je naar buiten moet gaan
wees dan voorzichtig
het kan glad zijn, zorg dat je op je benen blijft staan !

IN LIEFDE
geschreven door Suzan de Bliek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten